شناسهٔ خبر: 169963 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید میدانی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن سنندج

بازدید نهضت ملی مسکن مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با همراهی کارشناسان و پیمانکاران و در بازدیدی میدانی آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در سنندج از جمله پروژه آوینا و پروژه باخان را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) ، جهانگیر الیاسی با حضور در محل پروژه های در دست اجرای نهضت ملی مسکن در سنندج از نزدیک در جریان نحوه عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه قرار گرفت.

الیاسی بررسی روند پیشرفت پروژه، بررسی مشکلات احتمالی پیش رو و همچنین راهکارهای مناسب در راستای تسریع در اجرا را از اهم اهداف این بازدید اعلام کرد و گفت: بازدید میدانی از پروژه‌ها مطابق روال مشخصی با جدیت دنبال می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: آوینا پروژه ای ۲۸۰ واحدی است که در زمینی به متراژ ۱۲ هزار و۸۲۵ متر مربع و در پنج بلوک در دست ساخت است.

وی ادامه داد: پروژه باخان نیز ۵۰۴ واحد است که در نه بلوک و در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و۸۲۵ متر مربع در حال ساخت است.

الیاسی در گفت وگو با کارشناسان و عوامل اجرایی بر تسریع در اجرای پروژه‌ها همراه با رعایت اصول و مقررات ملی نظام مهندسی در ساخت و سازها تاکید کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان اظهار کرد: در استان کردستان، سنندج با ۷۲ هزارو ۳۰۰ نفر بیشترین تعداد افراد ثبت نامی را به خود اختصاص داده که از این میزان ۴۱ هزار نفر تأیید نهایی شده اند.

الیاسی ادامه داد: حدود ۳۰۰ هکتارزمین به منظور الحاق به محدوده شهر سنندج در شورای عالی شهرسازی و معماری در دست بررسی است که در صورت تصویب ۱۵ هزار نفر از متقاضیان تخصیص پروژه می شوند.